سامانه دادههای ردیابی کشتیها اعلام کرد که نخستین سری از شناورهای تجاری بلافاصله پس از اعلام آتشبس و با کسب مجوز از سوی ایران، از تنگه هرمز عبور کردند. این عبور با هماهنگی کامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.
سامانه داده های ردیابی کشتی اعلام کرد که با مجوز ایران نخستین سری از کشتی ها از تنگه هرمز عبور کردند.
به گزارش تسنیم، مرین ترافیک، سامانه ردیابی کشتی ها بعد از ظهر چهارشنبه اعلام کرد که سری اول کشتیها بلافاصله پس از اعلام آتشبس و با اجازه ایران از تنگه هرمز عبور کرده است.
بر اساس این گزارش، کشتی با با پرچم یونان ساعت 8:44 به وقت گرینویچ از تنگه عبور کرده و وارد دریای عمان شده است.
کشتی با پرچم لیبریا که از بندر عباس ایران حرکت کرده بود نیز ساعت 06:59 به وقت گرینویچ از تنگه عبور کرده است.
مرین ترفیک اعلام کرد که عبور این کشتیها با هماهنگی نیروهای مسلح ایران انجام شده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.