نماینده مجلس آمریکا: «آسیب زدن به غیرنظامیان ایرانی» لکه ننگی برای ارتش و آمریکا خواهد بود

همشهری آنلاین سه شنبه 18 فروردین 1405 - 16:54
نماینده مجلس نمایندگان آمریکا از طرح ارتش و دولت این کشور برای آسیب زدن به مردم ایران انتقاد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ الجزیره نوشت: فهرست اعضای کنگره آمریکا که مخالفت خود را با تهدید ترامپ به تشدید تنش نظامی علیه ایران ابراز کرده‌اند، همچنان در حال افزایش است.

یکی دیگر از نمایندگان دموکرات مجلس گفته است: تهدید رئیس جمهور برای حمله به نیروگاه‌ها، پل‌ها و سایر اماکن غیرنظامی ایران «لکه‌ای ننگین» بر ارتش آمریکا و کشور خواهد بود. مارک کلی، سناتور دموکرات آریزونا گفت: «تهدید به هدف قرار دادن نیروگاه‌ها و سایر اهداف غیرنظامی، قدرت نیست.»

کلی، فضانورد سابق ناسا و خلبان نیروی دریایی ارتش آمریکا که نشان شجاعت نیز دارد گفت: «اگر این سخنان به دستوری برای تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی بدون هیچ هدف نظامی معتبری تبدیل شود، دشوار است که ببینیم چگونه قوانین درگیری مسلحانه را نقض نمی‌کنند.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.