سازمان ملل: حملات آمریکا به نیروگاه‌ها و پل‌های ایران نقض قوانین بین‌المللی است

عصر ایران دوشنبه 17 فروردین 1405 - 22:40
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، روز یکشنبه از ایران خواسته بود تا سه‌شنبه آینده تنگه هرمز را باز کند و در غیر این صورت تهدید کرده بود که به نیروگاه‌ها و پل‌های ایران حمله خواهد کرد.
سازمان ملل اعلام کرد که حملات قابل انتظار آمریکا به نیروگاه‌ها و پل‌های ایران، نقض قوانین بین‌المللی خواهد بود.
 
به گزارش ایسنا، استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل، روز دوشنبه در کنفرانس خبری در واکنش به تهدیدهای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران گفت: «ما از لحن این پست در شبکه‌های اجتماعی که در آن تهدیدهایی مبنی بر حملات آمریکا به نیروگاه‌ها، پل‌ها و دیگر زیرساخت‌ها مطرح شده بود، نگران هستیم.»
 
وی افزود که چنین حملاتی «نقض قوانین بین‌المللی خواهد بود».
 
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، روز یکشنبه از ایران خواسته بود تا سه‌شنبه آینده تنگه هرمز را باز کند و در غیر این صورت تهدید کرده بود که به نیروگاه‌ها و پل‌های ایران حمله خواهد کرد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.