حمله پهپاد‌های ارتش به صنایع پتروشیمی رژیم صهیونی

تابناک یکشنبه 16 فروردین 1405 - 19:51
ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره ۵۶ خود از حمله به صنایع پتروشیمی رژیم صهیونیستی و انبار تجهیزات نظامی آمریکا در کویت خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از دفاع پرس، متن کامل اطلاعیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

ارتش جمهوری اسلامی ایران: به صنایع پتروشیمی اسرائیل و انبار تجهیزات نظامی آمریکا در کویت حمله کردیم

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بصیر و سرافراز ایران اسلامی!

ارتش جمهوری اسلامی ایران، در امتداد توفیقات شبکه یکپارچه پدافندی و انهدام هواگرد‌های دشمن در شب گذشته، از بامداد امروز، در پاسخ قاطع به جنایات دشمنان آمریکایی صهیونیستی، «صنایع پتروشیمی و مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی» در جنوب سرزمین‌های اشغالی در نزدیکی دیمونا و «انبار تجهیزات، واحد‌های ارتباط ماهواره‌ای و ستاد نیرو‌های ارتش تروریستی آمریکا» در پایگاه نظامی دشمن مستقر در بوبیان کویت را، آماج حملات پهپادی قرار داد.

صنایع پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی و ذخایر زیرزمینیِ سوخت اضطراری رژیم صهیونیستی در تأمین نیازمندی‌های حوزه انرژی در جنوب سرزمین‌های اشغالی، از اهمیت بالایی برای این رژیم برخوردار است.

پایگاه نظامی دشمن مستقر در بوبیان کویت به عنوان یکی از مراکز کلیدی فرماندهی مرکزی ایالات متحده در منطقه، نقش محوری در پشتیبانی از نیرو‌های آمریکایی در غرب آسیا ایفا می‌کند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.