پیام رئیس رسانه ملی به مدیران المنار و المیادین

صدا و سیما شنبه 08 فروردین 1405 - 22:47
رئیس سازمان صدا و سیما در پی ترور هدفمند اصحاب رسانه در جنوب لبنان به دست رژیم صهیونی، در پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به مدیران شبکه‌های المنار و المیادین، شهادت خبرنگاران مقاومت را تبریک و تسلیت گفت.

پیام رئیس رسانه ملی به مدیران المنار و المیادین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای پیمان جبلی در این پیام با تبریک و تسلیت گفتن شهادت علی شعیب، خبرنگار شبکه المنار، نوشت: در سال‌های جهاد، دوربین و صدای آن شهید سعید، ظلم دشمن صهیونیستی را افشا کرد و مواضع شجاعانه او ماشین جنگی جنایتکاران را به چالش کشید.

رئیس سازمان صدا و سیما با ابراز تبریک و تسلیت برای شهادت علی شعیب از طرف دست‌اندارکاران رسانه ملی، تصریح کرد: امیدواریم این شهادت، سرآغاز پیروزی بر دشمنان آمریکایی و صهیونیستی باشد.

آقای جبلی، همچنین در پیامی به مدیریت شبکه المیادین با تبریک و تسلیت گفتن شهادت خبرنگار این شبکه، خانم فاطمه فتونی، این اقدام جنایتکارانه را تلاشی برای ترور کلمه حق و با هدف خاموش‌کردن بخش جدایی‌ناپذیر نبرد علیه دشمنان آمریکایی و صهیونی خواند و از خداوند متعال، توفیق رسانه‌های مقاومت در مقابله با دشمنان آمریکایی ـ صهیونیستی را خواستار شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.