ورود ناو صدمه‌دیده جرالد فورد به بندر اسپلیت در کرواسی

صدا و سیما شنبه 08 فروردین 1405 - 18:32
بزرگ‌ترین ناو جنگی ارتش آمریکا؛ ناو هواپیمابر «یو‌اس‌اس جرالد آر. فورد» متعلق به نیروی دریایی ایالات متحده، به‌منظور «انجام تعمیرات و پشتیبانی» وارد بندر اسپلیت در کرواسی شد.

ورود ناو صدمه‌دیده جرالد فورد به بندر اسپلیت در کرواسی

   به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما از سارایوو، سفارت آمریکا در کرواسی، ضمن تقدیر از کرواسی این کشور را «یکی از متحدان ارزشمند در چارچوب پیمان آتلانتیک شمالی و دوست قابل اعتماد» معرفی و تاکید کرده است که واحد‌های نیروی دریایی آمریکا به‌طور مستمر برای انجام تعمیرات و برگزاری رزمایش‌های مشترک به کرواسی سفر می‌کنند.

بر اساس این گزارش، این سفر فرصتی برای خدمه ناو فراهم می‌کند تا با فرهنگ و جاذبه‌های طبیعی کرواسی آشنا شوند و در عین حال، زمینه‌ای برای تقویت ارتباطات با یکی از متحدان کلیدی و تحکیم روابط دوجانبه مبتنی بر منافع امنیتی و ارزش‌های مشترک فراهم می‌آورد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.