آژانس اتمی در پی تجاوز مجدد دشمن به مراکز اتمی ایران: افزایشی در سطح تشعشعات گزارش نشد

خبرآنلاین شنبه 08 فروردین 1405 - 01:33
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پی تجاوز دشمن آمریکایی – صهیونیستی به مجتمع آب سنگین خنداب و کارخانه تولید کیک زرد اردکان اعلام کرد که هیچ‌گونه افزایشی در سطح تشعشعات خارج از سایت گزارش نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با انتشار پیامی در ایکس اعلام کرد: ایران این نهاد را در جریان قرار داده که تأسیسات تولید کیک زرد «شهید رضایی‌نژاد» در استان یزد (که با نام اردکان نیز شناخته می‌شود) امروز (جمعه) هدف حمله قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، بر اساس این پیام، هیچ‌گونه افزایش در سطح تشعشعات خارج از سایت گزارش نشده و آژانس در حال بررسی این گزارش است.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس، بار دیگر بدون محکوم کردن این اقدامات تجاوزکارانه و غیرقانونی، «خواستار خویشتنداری نظامی شده تا از هرگونه خطر وقوع یک حادثه هسته‌ای جلوگیری شود.»

سازمان انرژی اتمی کشورمان پیشتر اعلام کرد، در ساعات گذشته، دشمن آمریکایی صهیونی، به مجتمع آب‌سنگین خنداب و کارخانه تولید کیک‌زرد اردکان حمله کرد.

بر اساس این پیام، تهاجم به این مراکز صلح‌آمیز، نقض آشکار حقوق‌بین‌الملل و تهدید جدی علیه ‎ امنیت منطقه است.

سازمان انرژی اتمی کشورمان تصریح کرد: بی‌عملی نهادهای بین‌المللی،به‌ویژه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در برابر اقدامات وحشیانه، تعجب‌برانگیز است.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.