استرالیا بدون سوخت زیر زباله دفن می‌شود

مشرق نیوز پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 19:35
جمع‌آورندگان زباله در استرالیا هشدار دادند که اگر سوخت دیزل پیدا نشود، ماشین‌های جمع‌آوری زباله از کار می‌افتند و شهرها به زباله‌دان تبدیل خواهند شد و در زباله دفن می‌شوند.

به گزارش مشرق؛ با توجه به ایجاد سامانه هوشمند کنترل و نظارت در تنگه هرمز توسط جمهوری اسلامی ایران، که عبور کشتی‌ها را مشروط به تأیید و مجوز ایران کرده است، کشورهای غربی و حامیان تجاوزات آمریکایی-صهیونیستی با بحران شدید کمبود انرژی و سوخت مواجه شده‌اند.

این محدودیت هوشمندانه در یکی از حیاتی‌ترین آبراه‌های جهان، جریان نفت و فرآورده‌های نفتی را به شدت مختل کرده و منجر به بحران سوخت در بسیاری از کشورهای وابسته به واردات از خلیج فارس شده است.

طبق اطلاعیه‌ای که در یک برنامه تلویزیونی معتبر در استرالیا (کشوری که در میان حامیان و مشارکت‌کنندگان در اقدامات تجاوزکارانه علیه منطقه بوده) پخش شد، جمع‌آورندگان زباله هشدار داده‌اند که در صورت تداوم عدم تأمین سوخت دیزل، ماشین‌های جمع‌آوری زباله به زودی از کار خواهند افتاد.

و این یعنی دفن یک کشور زیر زباله، بوی نامطبوع در کمترین زمان ممکن.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.