بقائی: تا هر زمانی که لازم باشد به دفاع از کشور ادامه می‌دهیم

صدا و سیما پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 11:32
سخنگوی وزارت امور خارجه در مصاحبه با شبکه ایندیا تودی هند تاکید کرد: تا هر زمانی که لازم باشد به دفاع از کشورمان ادامه می‌دهیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سخنگوی وزارت امور خارجه در مصاحبه با شبکه ایندیا تودی هند تاکید کرد: تا هر زمانی که لازم باشد به دفاع از کشورمان ادامه می‌دهیم؛ زیرا این جنگ، انتخاب ایران نیست بلکه به کشور ما تحمیل شد.

آقای بقائی، درباره تاثیر منفی این جنگ بر اقتصاد جهانی یادآور شد: شما نگران قیمت نفت و مواد غذایی هستید، اما ما نگران جان شهروندان‌مان هستیم که بی‌رحمانه، کشته و مجروح می‌شوند. وی درباره بازگشت ایران به دیپلماسی هم گفت این ادعا از جانب متجاوزان، قابل اعتماد نیست، زیرا خودشان جنگ را آغاز کرده‌اند و به آن ادامه می‌دهند؛ آیا کسی می‌تواند ادعای آنان را درباره دیپلماسی، باور کند؟ سخنگوی وزارت امور خارجه افزود ما فریب و سوءاستفاده از دیپلماسی را برای آماده‌سازی تجاوز، تجربه کرده‌ایم؛ این اقدام ها، نشانه قصد آنان برای ارتکاب جنایت‌های جنگی است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.