سخنگوی قرارگاه خاتم الانبیا: مردم کشورهای منطقه محل اختفای سربازان فراری آمریکا را گزارش دهند

خبرآنلاین پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 02:11
به دنبال فرماندهان و سربازان فراری آمریکایی هستیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ دوم ابراهیم ذوالفقاری، سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) گفت: با توجه به اینکه همه پایگاه های آمریکا در منطقه از بین رفته است، فرماندهان و سربازان آمریکا فرار و در مخفی گاه های خارج از پایگاه ها پناه گرفته اند و ما به دنبال آن‌ها می گردیم.

او افزود: از مردم کشورهای منطقه می خواهیم محل اختفای آنها را گزارش کنند و همزمان برای امنیت خود، اخراج آمریکایی ها را از منطقه خواستار شوند.

۲۹۲۱۱
 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.