دسترسی به اینترنت با نوبت‌دهی و تعهدنامه؛ اتاق ایران بار دیگر برای اعضایش اینترنت فراهم می‌کند

دیجیاتو چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 15:33
بیش از 600 ساعت از قطع اینترنت می‌گذرد. The post دسترسی به اینترنت با نوبت‌دهی و تعهدنامه؛ اتاق ایران بار دیگر برای اعضایش اینترنت فراهم می‌کند appeared first on دیجیاتو.

در بیست‌وششمین روز از قطع اینترنت و عبور از مرز ۶۰۰ ساعت خاموشی دیجیتال، اتاق بازرگانی تهران از اعضای خود خواست تا برای استفاده از اینترنت، به صورت حضوری به محل این اتاق مراجعه کنند. این دسترسی به شبکه به شرط حضور فیزیکی و تکمیل فرم‌ تعهد است. اتفاقی که پیش از این و در جریان قطعی اینترنت در بهمن ماه نیز رخ داد.

به گزارش دیجیاتو، در حالی که قطعی گسترده اینترنت از ۹ اسفندماه تا امروز تداوم یافته، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با انتشار فراخوانی اعلام کرد به منظور تأمین پایدار کالا و تجهیزات ضروری، امکان استفاده محدود از اینترنت را صرفاً در محل ساختمان این اتاق برای دارندگان کارت بازرگانی فراهم می‌کند.

بر اساس این فراخوان، تجار و نمایندگان شرکت‌ها باید با ثبت اطلاعات خود از جمله کد ملی، شناسه ملی و شماره همراه، برای استفاده از اینترنت نوبت بگیرند. نکته قابل تامل در این فراخوان، برعهده گرفتن مسئولیت استفاده از اینترنت است:

تایید شرایط استفاده از اینترنت با توضیحات: اینترنت فراهم شده به منظور دسترسی به اینترنت بین‌المللی، صرفا به منظور انجام امور مربوط به فعالیت‌های تجاری است و مسئولیت برعهده استفاده کننده است.

یادآور می‌شود در بهمن ماه نیز برخی اتاق‌های بازرگانی از جمله اتاق بازرگانی تهران، یک خط اینترنت محدود در اختیار نمایندگان شرکت‌های عضو قرار دادند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.