درخواست کمک بمب افکن B-۵۲ در آسمان انگلیس

مشرق نیوز سه شنبه 04 فروردین 1405 - 14:57
سایت فلایت رادار ۲۴ از ارسال سیگنال درخواست کمک از سوی یک بمب‌افکن راهبردی آمریکا که احتمالا در عملیات علیه ایران مشارکت داشته است خبر داد.

به گزارش مشرق، برخی منابع خبری گزارش دادند که یک بمب‌افکن B-۵۲ متعلق به ارهش آمریکا در آسمان انگلیس سیگنال درخواست کمک ارسال کرده است.

ریانووستی به نقل از سایت فلایت رادار ۲۴ نوشت، یک بمب‌افکن راهبردی ارتش آمریکا مدل B-۵۲ یک درخواست کمک اضطراری ارسال کرده است.

رسانه خبری «ایرلایو» (Airlive) نیز گزارش داد که یک بمب‌افکن B-۵۲ استراتوفورترس متعلق به نیروی هوایی ایالات متحده، در آسمان بریتانیا وضعیت اضطراری اعلام کرده است.

طبق اطلاعات این رسانه، این بمب‌افکن در نزدیکی شهر ساوت‌همپتون یک سیگنال استمداد اضطراری بین‌المللی ارسال کرده است.

بمب‌افکنهای راهبردی آمریکا از جمله بی-۱، بی-۲ و بی-۵۲ طی هفته های گذشته در عملیات‌های نظامی آمریکا علیه زیرساختهای ایران مشارکت داشته اند.

طی روزهای گذشته اخبار متعددی از هدف گیری جنگنده های آمریکایی و اسرائیلی توسط پدافند جمهوری اسلامی ایران منتشر شده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.