هاآرتص: ایران از دیشب ۷ بار اسرائیل را موشک باران کرده است 

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 12:27
رسانه های صهونیستی با اشاره به شلیک موج جدید موشک های ایران به دیمونا و ایلات اعلام کردند که این هفتمین حمله موشکی ایران از نیمه شب گذشته تاکنون بوده است. 

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندهی جبهه داخلی رژیم صهیونیستی از شلیک موج جدید موشک های ایرانی به سرزمین های اشغالی و فعالیت آژیرهای خطر در دیمونا، نقب، منطقه بحر المیت و ایلات خبر داد.

هاآرتص در این رابطه نوشت که ایران از نیمه شب گذشته برای هفتمین بار سرزمین های اشغالی را موشک باران کرده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که موشک شلیک شده از ایران به سمت دیمونا در جنوب سرزمین های اشغالی رهگیری شد.

این شبکه در عین حال اعلام کرد که آوی دیختر، وزیر کشاورزی و اعضای کنست رژیم صهیونیستی، هنگام شلیک موشک‌ها در دیمونا بودند.

ارتش اسرائیل نیز اذعان کرده است که گزارش‌هایی مبنی بر جراحات ناشی از حملات موشکی ایران دریافت شده است و تیم‌های نجات در حال عزیمت به مناطق جدید مورد حمله در مرکز اسرائیل هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.