به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری تسنیم، منابع محلی فلسطین خبر دادند که دهها شهرکنشین صهیونیست با حمایت پلیس اشغالگر صبح امروز سهشنبه از دروازه باب المغاربه، به صحنهای مسجد الاقصی یورش بردند.
اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد که که دهها شهرکنشین صهیونیست به مسجد الاقصی یورش بردند و در صحنهای مسجدالاقصی اقدام به برگزاری مراسم یهودی تلمودی کردند.
شبکه «قدس الاخباریه» نیز گزارش داد که نظامیان رژیم اشغالگر محدودیتهای سختگیرانهای برای ورود نمازگران به مسجدالاقصی اعمال کردند. اشغالگران صهیونیست با بستن راهها، دور کردن نمازگزاران از مسجد و ضبط کارتهای شناسایی در دروازه بیرونی مانع ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی شدند.
گروههای فلسطینی از ساکنان قدس اشغالی و داخل اراضی اشغالی 1948 خواستند که حضور خود را در صحنهای مسجد الاقصی افزایش دهند تا طرحهای اشغالگران و شهرکنشینان را به شکست بکشانند.
انتهای پیام/