حمله آمریکا به مقر حشد الشعبی و شهادت یکی از فرماندهانش

مشرق نیوز سه شنبه 04 فروردین 1405 - 03:54
حشد شعبی از حمله آمریکا به مقر خود در استان الانبار و شهادت یکی از فرماندهانش خبر داد.

به گزارش مشرق، حشد شعبی اعلام کرد که مقر این هیئت در منطقه «الحبانیه» در استان الانبار عراق هدف حمله هوایی آمریکا قرار گرفته است.

حشد شعبی در بیانیه خود که در وبسایت خود منتشر کرد رسما از شهادت «سعد دوای البعیجی» فرمانده عملیات حشد به اتفاق چند تن از همرزمانش در این حمله هوایی خبر داد.

حمله آمریکا به مقر حشد الشعبی و شهادت یکی از فرماندهانش

هنوز آمار دقیق شهدای این حمله مشخص نیست ولی گزارش‌های رسانه ای از جمله خبرگزاری اس‍پوتنیک حاکی است که در این حمله بیش از 20 نفر شهید و زخمی شدند. رویترز نیز شمار شهدای این حمله را 6 نفر از جمله یکی از فرماندهان حشد اعلام کرد.

حشد شعبی همچنین در بیانیه جداگانه دیگر از حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به مقر خود در منطقه جرف النصر/السعیدات خبر داد و اعلام کرد که در این حمله دو نفر از رزمندگان تیپ 47 زخمی شدند.

پیش از گزارش‌هایی از حمله به مقر حشد شعبی در استان‌های بابل و الرمادی گزارش شده بود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.