هشدار یک مقام ایرانی درباره فریب «مذاکره» از سوی ترامپ

عصر ایران سه شنبه 04 فروردین 1405 - 01:51

یک دیپلمات کشورمان درباره مواضع امریکا و اسراییل برای مذاکره با ایران در جهت دستیابی بک توافق در میانه جنگ هشدار داد.

به گزارش ایسنا، سیدعباس موسوی معاون تشریفات ریاست جمهوری در پیامی در شبکه مجازی ایکس با اشاره مواضع روز دوشنبه مقامات آمریکا درباره مذاکره با ایران نوشت:

شکّی نیست هرآن آتش این جنگ خاموش شود مغتنم است؛ اما دشمنی که ۲بار وسط مذاکره، جنگ را انتخاب کرد تا کار را یکسره کند و می‌گوید فرصتی دست داد تا به خفت ۲۰۰۰ساله در مقابل ایران پایان داد، چگونه پس از دریافت ضربات اخیر و تحقیر در هرمز ناگهان ‌ مذاکره جو⁩ شده است؟‌! فریب؟ مقدمه یک اقدام؟

شایان ذکر است، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا، روز دوشنبه در پیامی برخلاف از موضع حمله به نیروگاه های برق و مراکز غیرنظامی ایران عقب نشینی کرد و گفت هرگونه حمله به نیروگاه‌ها و زیرساخت‌های انرژی ایران به ‌مدت پنج روز به تعویق خواهد افتاد.

در حالی که وی مدعی مذاکرات با ایران در چند روز اخیر شد، وزارت خارجه جمهوری اسلامی هرگونه گفت‌وگو با واشنگتن را تکذیب کرد.

مقامات و شخصیت های متعدد داخلی و بین المللی نسبت به اقدامات فریبکارانه امریکا تحت پوشش مذاکره و دستیابی به توافق هشدار داده اند

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.