بقائی: مذاکره‌ای با آمریکا نداشته‌ایم

صدا و سیما دوشنبه 03 فروردین 1405 - 19:37
سخنگوی وزارت امور خارجه هرگونه مذاکره و گفت‌و‌گو با آمریکا طی ۲۴ روز گذشته جنگ تحمیلی را رد کرد و تصریح کرد که موضع جمهوری اسلامی ایران درباره تنگه هرمز و شرایط پایان جنگ تحمیلی هیچ تغییری نکرده است.

بقائی: مذاکره‌ای با آمریکا نداشته‌ایم

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال خبرنگار ایرنا راجع به عقب‌نشینی آمریکا از موضع تهدید آمیز خود علیه زیرساخت‌های حیاتی ایران، اظهار داشت: طی چند روز گذشته پیام‌هایی از طریق برخی کشور‌های دوست مبنی بر تقاضای آمریکا برای مذاکره جهت پایان جنگ واصل شد که به نحو مقتضی و طبق مواضع اصولی کشور به آنها پاسخ داده شد.

در این پاسخ‌ها هشدار‌های لازم درباره پیامد‌های وخیم هرگونه تعرض به زیرساخت‌های حیاتی ایران داده شد و تأکید گردید هرگونه اقدام علیه زیرساخت‌های انرژی ایران با واکنش قاطع، فوری و مؤثر نیرو‌های مسلح ایران مواجه خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین هرگونه مذاکره و گفت‌و‌گو با آمریکا طی ۲۴ روز گذشته جنگ تحمیلی را رد کرد و تصریح کرد که موضع جمهوری اسلامی ایران درباره تنگه هرمز و شرایط پایان جنگ تحمیلی هیچ تغییری نکرده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.