
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ از راشاتودی، سرگئی لاوروف گفت: اقدامات آمریکاییها و اسرائیلیها در منطقه پیامدهای سنگین و بلندمدت خواهد داشت.
وی با اشاره به نقض فاحش قوانین بینالمللی توسط آمریکا گفت: ما در حال بازگشت به دورهای هستیم که قوانین بینالمللی وجود نداشتند و داشتن قدرت به معنای داشتن حق بود.
وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به شعار جناح سیاسی دوناللد ترامپ یعنی «اول آمریکا»، خاطرنشان کرد: آمریکا رسما اعلام کرده که فقط به رفاه مردم خود میاندیشد.
لاوروف گفت: هنوز شاهد تلاش آمریکا برای در نظر گرفتن منافع روسیه نیستیم و واشنگتن در تلاش است تا مسکو را از همه بازارهای انرژی اخراج کند.