واکنش ریاض به حمله تل آویو به جنوب سوریه

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 10:20
عربستان در بیانیه ای به حمله رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، وزارت خارجه عربستان، حملات رژیم صهیونیستی به ارتش سوریه در جنوب این کشور را محکوم و آن را تجاوز آشکار خواست.

ریاض از جامعه جهانی خواست که اقدامی به عمل آورد.

در بیانیه وزارت خارجه عربستان آمده است: عربستان با شدت حملات ددمنشانه اسرائیل به زیرساختهای نظامی در جنوب سوریه که نقض آشکار قانون بین المللی است، محکوم می کند.

رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که مواضع نیروهای سوری را در استان السویداء در جنوب سوریه هدف قرار داده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.