ابهت آمریکا از بین رفته است

صدا و سیما جمعه 29 اسفند 1404 - 00:27
عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: ملت ایران امروز وارد مرحله جدیدی شده است و مناسبات دشمن را که ۸۰ سال دنبال کرده‌اند، به ریخته است.

ابهت آمریکا از بین رفته است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای سعید جلیلی در برنامه گفتگوی ویژه خبری افزود: دشمن می‌داند که نظم قدیم دیگر جواب نمی‌دهد و بدنبال آن هستند که در ویرانه‌های نظم قدیم، این نظم جدید با همان مختصاتی که آنها می‌خواهند شکل بگیرد.

وی ادامه داد: امروز در نقطه مهم بزنگاهی هستیم و دشمن می‌داند نظم گذشته تمام شده است و میخواهد نظم و مناسبات جدید به گونه‌ای باشد که از فلاکت نجات یابد.

جلیلی با بیان اینکه اشتباه محاسباتی دشمن کماکان ادامه دارد، افزود: دشمن نمی‌داند که این شهادت‌ها ملت ما را مصمم‌تر و جدی‌تر می‌کند.

عضو شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه حضور مردم در میادین مناسبات دشمن را به هم ریخته است، تاکید کرد: حضور مردم در میادین از موشک هم مهم‌تر است.

وی افزود: دشمن در همان نقطه‌ای که می‌گفت قدرت دارد گیر کرده است.

جلیلی اضافه کرد: همین دشمن می‌گفت ما اجازه نمی‌دهیم یک بشکه نفت از ایران فروخته شود، حالا امروز نمی‌تواند یک بشکه نفت را از اینجا خارج کند.

عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه، کشور‌های همسایه را تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه دنیا دارد واقعیت بسته شدن تنگه هرمز را می‌بیند، افزود: خود اروپایی‌ها می‌گویند ۳۰ درصد گاز ما از غرب آسیا تامین می‌شود.

خبر، تکمیل می شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.