
به گزارش تابناک، جمهوری اسلامی ایران قصد توسعه دامنه جنگ به تأسیسات نفتی را نداشت و نمی خواست آسیبی به اقتصاد کشورهای دوست و همسایه وارد شود ولی با تجاوز دشمن به زیرساخت های انرژی، عملا وارد مرحله جدیدی از جنگ شدیم و ضرورت دفاع از زیرساخت های ایران، ما را وادار به حمله به تأسیسات انرژی مرتبط با آمریکا و سهامداران آمریکایی ساخت.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که موج جدید حمله موشکی ایران مناطق مرکزی در فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است. آژیرها در مناطق مرکزی فلسطین اشغالی فعال شده است. این موشکها موجب چندین انفجار در تلآویو شده است.
رسانههای اسرائیلی گزارش دادند که موشک های ایران به منطقه رمتگن در قلب شهر تلآویو اصابت کرده است. تهران به کارگران و شهروندان شاغل در تاسیسات واقع در عربستان، امارات و قطر خواست تا پیش از انجام حملات هوایی در ساعتهای آینده این مناطق را ترک کنند.