پاسخ رضا نصری به لیندزی گراهام: ایالات متحده از رابطه سمی اش با اسرائیل، کوچک‌ترین سودی عایدش نشده!

عصر ایران پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 15:36
این رابطه دموکراسی آمریکایی را از درون فاسد کرده است: کنگره را به لانه‌ای برای اسرائیل تبدیل کرده، سیاستمداران و رسانه‌ها را مجبور به تبعیت مطلق ساخته، عملاً قانون اساسی آمریکا را تعلیق کرده و مردم عادی این کشور را وادار ساخته با خون و ثروت خود هزینه یک حکومت خارجی را بپردازند.

رضا نصری در پاسخ به لیندزی گراهام که گفته بود اگر اسرائیل نبود، آمریکا امنیت نداشت، در شبکه ایکس نوشت: اسرائیل یک قدرت اشغالگر کوچک و نسل‌کش با جمعیتی تک‌رقمی است که طبق یک نظام آپارتاید اداره می‌شود.

حمایت بی‌قید و شرط واشنگتن از این رژیم، منجر به نهادینه‌شدن خصومت آمریکا نسبت به ایران - یک تمدن چند هزار ساله با بیش از ۹۰ میلیون جمعیت، که در چهارراه مسیرهای انرژی و تجارت جهان قرار دارد - شده است؛ 

این سیاست حداقل ۱.۵ میلیارد مسلمان در جهان اسلام را به انزجار از آمریکا کشانده است، جنوب جهانی را به مخالفت با ایالات متحده واداشته و آمریکاستیزی را در همه قاره‌ها شعله‌ور ساخته است.

این رابطه همچنین دموکراسی آمریکایی را از درون فاسد کرده است: کنگره را به لانه‌ای برای اسرائیل تبدیل کرده، سیاستمداران و رسانه‌ها را مجبور به تبعیت مطلق ساخته، عملاً قانون اساسی آمریکا را تعلیق کرده و مردم عادی این کشور را وادار ساخته با خون و ثروت خود هزینه یک حکومت خارجی را بپردازند که بیشترشان نه آن را دوست دارند و نه می‌فهمند.

ایالات متحده از این رابطه سمی، سوءاستفاده‌آمیز و بیمار، کوچک‌ترین سودی عایدش نشده!

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.