ترامپ: اسرائیل دیگر به پارس جنوبی هیچ حمله‌ای نمی‌کند

رکنا پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 08:31
رکنا سیاسی:ترامپ بعد از درس بزرگ دلاورمردان ایرانی در حمله به برخی منافع انرژی آمریکا در منطقه موضع جدید گرفت.
ترامپ: اسرائیل دیگر به پارس جنوبی هیچ حمله‌ای نمی‌کند

به گزارش رکنا،  پس از پاسخ کوبنده نیروهای مسلح ایران به تجاوز نظامی جنایتکارانه اسرائیل به تاسیسات گازی پارس جنوبی، ترامپ اعلام کرد که دیگر اسرائیل به پارس جنوبی حمله نخواهد کرد.

 او همچنین مدعی شد که آمریکا در جریان حمله اسرائیل به پارس جنوبی نبوده است!

 این در حالی است که پیشتر رسانه‌های آمریکایی-اسرائیلی اذعان کرده بودند که حمله اسرائیل به پارس جنوبی با هماهنگی و اطلاع آمریکا بوده است.

 نیروهای مسلح ایران پس از این جنایت اسرائیلی-آمریکایی، با حمله‌ای کوبنده به تاسیسات نفتی و گازی در منطقه خلیج فارس که آمریکایی‌ها در آن سهام دارند، تهدید پیشین خود را عملی کرده و درس بزرگی به ترامپ و اسرائیل دادند.

 ایران در جریان پاسخ خود، به تاسیسات راس لفان در قطر حمله کرد. همچنین برخی گزارش‌ها از حمله به منافع آمریکا در عربستان سعودی حکایت داشته است.

 ایران همچنین تاکید کرده است که هرگونه حمله به زیرساخت‌های خود را با حمله بزرگ به زیرساخت‌های دشمن و هرگونه حمله به تاسیسات نفتی و پالایشگاهی و گازی خود را با حمله بزرگتر به منافع دشمن در همین عرصه پاسخ می‌دهد.

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.