جنبش انصارالله یمن در بیانیهای شهادت «علی لاریجانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی و «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ انصارالله یمن در این بیانیه با اشاره به اینکه، شهیدان لاریجانی و سلیمانی در یکی از مقدسترین نبردها در جبهه حق علیه کفر به افتخار شهادت نائل آمدند، تأکید کرد: این فداکاریهای بزرگ نه جمهوری اسلامی را تضعیف میکند و نه از قدرت آن میکاهد، بلکه بر قدرت و پایداری آن میافزاید.
در بیانیه انصار الله یمن همچنین آمده است: این خونهای پاک، سیلی را جاری خواهد کرد که متجاوزان را تا زمان پیروزی موعود بر آمریکاییها و اسرائیلیها، با خود خواهد برد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.