گوترش خواستار توقف حمله به کشورهای خلیج فارس شد

عصر ایران چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 04:21
شورای امنیت سازمان ملل به جای محکوم کردن آمریکا و اسرائیل به دلیل حمله به ایران، قطعنامه ای را علیه ایران در ۲۰ اسفند ۱۴۰۴ و در دوازدهمین روز از حمله آمریکا و اسرائیل به ایران تصویب کرد.

دبیرکل سازمان ملل متحد در بیانیه ای خواستار اجرای قطعنامه ۲۸۱۷ و حمله به کشورهای خلیج فارس شد.

به گزارش ایسنا، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی در بیانیه ای، بدون اشاره به آمریکا و اسرائیل که آغازگر جنگ بوده اند، گفت: تمام قطعنامه‌های شورای امنیت باید اجرا شوند. 

آخرین قطعنامه، قطعنامه ۲۸۱۷، باید رعایت شود، زیرا شاهد هستیم که کشورهای خلیج فارس همچنان هدف قرار می‌گیرند.

شورای امنیت سازمان ملل به جای محکوم کردن آمریکا و اسرائیل به دلیل حمله به ایران، قطعنامه ای را علیه ایران در ۲۰ اسفند ۱۴۰۴ و در دوازدهمین روز از حمله آمریکا و اسرائیل به ایران تصویب کرد.

این قطعنامه  از سوی بحرین به نمایندگی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (GCC)، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی به شورای امنیت ارائه شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.