حملات پهپادی گسترده به سفارت آمریکا در بغداد

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 05:30
منابع محلی از حملات پهپادی شدید به سفارتخانه آمریکا در بغداد و انفجارهایی در منطقه سبز خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه ها، بر اساس گزارش‌ها و تصاویر دریافتی، سامانه‌های ضدهوایی مستقر در این سفارتخانه فعال شده و به شدت درحال تیراندازی به آسمان بغداد است.

به موجب این گزارش، سفارت آمریکا در عراق با چند فروند پهپاد انتحاری هدف قرار گرفته و ستون‌های دود و آتش در بخش‌هایی از آن به آسمان برخاسته است.

برخی از رسانه نیز از تلاش ناکام سامانه‌های پدافندی موجود در این سفارتخانه برای مقابله با این حمله پهپادی خبر داده‌اند.

همزمان با حمله به سفارت آمریکا در عراق، جنگنده‌های آمریکایی در حال گشت زنی گسترده در آسمان بغداد هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.