سنتکام: مجروح شدن ۲۰۰ سرباز آمریکایی از زمان حمله به ایران

عصر ایران دوشنبه 25 اسفند 1404 - 23:36
سنتکام در این بیانیه اشاره‌ای به کشته‌های ارتش آمریکا در جنگ نکرد.
فرماندهی مرکزی آمریکا ادعا کرد که از زمان آغاز حمله به ایران ۲۰۰ سرباز آمریکایی مجروح شدند.
 
به گزارش ایسنا، فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) روز دوشنبه از مجروح شدن ۲۰۰ سرباز امریکا از زمان آغاز جنگ علیه ایران خبر داد.
 
سنتکام در بیانیه‌ای اعلام کرد که حدود ۲۰۰ سرباز آمریکایی از زمان آغاز جنگ مجروح شدند.
 
فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا اشاره کرد که بیش از ۱۸۰ سرباز به خدمت بازگشتند.
 
سنتکام در این بیانیه اشاره‌ای به کشته‌های ارتش آمریکا در جنگ نکرد.
 
آمریکا و رژیم صهیونیستی نهم اسفند حملات خود علیه جمهوری اسلامی ایران را آغاز کردند. ایران در مقابل و در پاسخ به این جنایات، اراضی اشغالی فلسطین و مواضع آمریکا در منطقه را هدف قرار می‌دهد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.