مقام حزب‌الله: دولت فعلی لبنان در خدمت دشمن است

مشرق نیوز دوشنبه 25 اسفند 1404 - 23:20
یکی از اعضای ارشد حزب‌الله لبنان با انتقاد شدید از عملکرد دولت این کشور اعلام کرد که دولت کنونی صلاحیت اداره امور ملی را از دست داده و رویکردهایش در راستای منافع دشمنان لبنان است.

به گزارش مشرق، «محمود قماطی»، از رهبران حزب‌الله لبنان، با اشاره به وضعیت سیاسی و رفتاری دولت این کشور گفت: ما قدرت تغییر کامل ساختار کشور و دولت را داریم، اما به دلیل حفظ ثبات ملی چنین اقدامی نکرده‌ایم؛ با این حال، صبر ما حد و مرزی دارد.

وی با مقایسه دولت کنونی لبنان با دولت ویشی، که در جنگ جهانی دوم با دشمن همکاری می‌کرد، افزود: دولت ویشی، مقاومت‌کنندگان را بازداشت و اعدام می‌کرد، ولی در نهایت سقوط کرد و خائنان آن به سزای عمل خود رسیدند؛ ان‌شاءالله لبنان به آن نقطه نرسد.

قماطی تأکید کرد: بر پایه داده‌ها و مواضع فعلی، پس از پایان جنگ، مواجهه مستقیم با این جریان سیاسی امری گریزناپذیر خواهد بود؛ صرف‌نظر از اینکه نتیجه جنگ چگونه رقم بخورد.

وی در پایان تصریح کرد: دولت لبنان دیگر شایستگی اداره کشور را ندارد و مواضع آن به‌وضوح در خدمت دشمنان ملت لبنان است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.