وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار بخشهایی از گفتگوی خود با سی بی اس تاکید کرد که ایران نه درخواست آتشبس کرده و نه خواستار مذاکره شده است و چنین ادعاهایی چیزی جز توهم نیست.
سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی در شبکه ایکس مهمترین نکات بیان شده در مصاحبه با سی بی اس را تشریح کرد.
مصاحبه عراقچی سی بی اس
وزیر امور خارجه ایران نوشت: «در مصاحبه با شبکه سی بی اس آمریکا گفتم: ایران نه درخواست آتشبس کرده و نه خواستار مذاکره شده است. چنین ادعاهایی چیزی جز توهم نیست.»
سید عباس عراقچی تاکید کرد: «نیروهای مسلح قدرتمند ما به حملات خود ادامه خواهند داد، تا زمانی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دریابد این جنگ غیرقانونی که بر آمریکاییها و ایرانیان تحمیل کرده، اقدامی غلط است و هرگز نباید تکرار شود.»
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین گفت که باید به قربانیان این جنگ غرامت پرداخت شود.
منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.