فرمانده مرزبانی: مرزبانان دست به ماشه در مرزها مستقرند

مشرق نیوز شنبه 23 اسفند 1404 - 16:40
فرمانده مرزبانی کشور می‌گوید که مرزبانان با روحیه جهادی و آمادگی کامل در مرزها مستقر بوده و با هرگونه تعرض برخورد می‌کنند.

به گزارش مشرق، فرمانده مرزبانی فراجا سردار علی‌اکبر جاویدان می‌گوید که مطمئنا مرزبانان بر اساس مسئولیت و ماموریتی که دارند در این ایام حساس در سراسر مرزهای جمهوری اسلامی ایران، مقتدرانه استقرار دارند.

فرمانده مرزبانی تصریح کرد:اراده مرزبانان همچون پولاد مستحکم است و مردم مطمئن باشند فرزندان ملت و سربازان ولایت در مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با روحیه‌ای جهادی و با تمام توان و آمادگی کامل در سنگرهای عزت و غیرت دست به ماشه مستقر هستند و از مرزهای حراست می کنند.

وی ادامه داد: مردم مطمئن باشند که اگر هر نوع تعرضی از جانب هرگروه نسبت به مرزها صورت بگیرد پاسخ مرزبانان قاطع و پشیمان کننده است کمااینکه تا بحال در چندین مرحله با هوشیاری مرزبانان این تعرض ها از سوی گروهک‌ها رفع شد و اجازه ندادیم تعرضی نسبت به مرزها شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.