اخطار سخنگوی قرارگاه خاتم به آمریکا درمورد حمله به زیرساخت های انرژی کشور

عصر ایران شنبه 23 اسفند 1404 - 14:26
همان‌طور که قبلا اخطار داده بودیم، بلافاصله تمام زیرساخت‌های نفتی اقتصادی و انرژی متعلق به شرکت‌های نفتی در سراسر منطقه که دارای سهام آمریکایی اند و یا با آمریکا همکاری می‌کنند، نابود و به تلی از خاکستر تبدیل خواهند شد.

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) در اخطار به رژیم متجاوز و شکست خورد آمریکا تاکید کرد: درصورت حمله به زیرساخت های انرژی تمام زیرساخت های انرژی منطقه نابود خواهند شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذولفقاری روز شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۴ در واکنش به تهدید رئیس جمهور آمریکا درمورد حمله به زیرساخت های انرژی کشورمان به این رژیم متجاوز و شکست خورده اخطار داد و تاکید کرد: در پاسخ به اظهارات رئیس‌جمهور متجاوز و تروریست آمریکا، اعلام می‌داریم درصورت حمله به زیرساخت‌های نفتی، اقتصادی و انرژی جمهوری اسلامی ایران، همان‌طور که قبلا اخطار داده بودیم، بلافاصله تمام زیرساخت‌های نفتی اقتصادی و انرژی متعلق به شرکت‌های نفتی در سراسر منطقه که دارای سهام آمریکایی اند و یا با آمریکا همکاری می‌کنند، نابود و به تلی از خاکستر تبدیل خواهند شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.