سفارت ایران خطاب به مقام انگلیسی: ایران از مردم خود دفاع می‌کند

الف شنبه 23 اسفند 1404 - 11:48
سفارت ایران در واکنش به ادعاهای معاون وزیر خارجه انگلیس نوشت که ایران از مردم و حاکمیت ملی خود دفاع می‌کند.

به گزارش تسنیم، سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس در واکنش به اظهارات معاون وزیر خارجه انگلیس نسبت به امنیت خلیج فارس نوشت: چقدر عجیب و البته تأسف‌بار است که اقدامات مجرمانه دوست اپستین که این تجاوز غیرقانونی و بی‌ثباتی در منطقه را آغاز کرد، محکوم نمی‌شود.

نمایندگی ایران تصریح کرد: ایران از مردم خود و همچنین امنیت و حاکمیت ملی خود دفاع می‌کند. 

پیشتر معاون وزیر خارجه انگلیس ضمن محکوم کردن پاسخ مشروع ایران به پایگاه‌های آمریکا در منطقه مدعی شده بود: ایران باید به حملات بی‌ملاحظه خود به همسایگان، زیرساخت‌های غیرنظامی و مسیرهای تجاری پایان دهد. ثبات باید در منطقه برقرار شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.