بحران انرژی در اروپا؛ تأثیر جنگ آمریکا و ایران بر بازار سوخت

عصر ایران پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 20:06
لارس آگارد، وزیر انرژی دانمارک، از شهروندان این کشور خواست به دلیل افزایش بی‌سابقه قیمت نفت در پی جنگ میان آمریکا و ایران، در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنند. وی تأکید کرد که مردم تنها در موارد بسیار ضروری از خودروهای شخصی استفاده کنند.

وزیر انرژی دانمارک به‌علت بحران انرژی ناشی از جنگ آمریکا علیه ایران از شهروندان خواست فقط در صورت ضرورت از خودرو استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، خبرگزاری CNBC گزارش داد، وزیر انرژی دانمارک از شهروندان این کشور خواست با توجه به ادامه دار شدن افزایش سرسام‌آور قیمت نفت در بحبوحه جنگ آمریکا و ایران، در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند و استفاده از خودرو را کنار بگذارند.

‌لارس آگارد، وزیر انرژی و تاسیسات دانمارک با تأکید به شهروندان دانمارکی گفت:《لطفا لطفا لطفا، اگر رانندگی با ماشین ضرورت ندارد، این کار را نکنید.》

بحران انرژی دانمارک

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.