السودانی: حمله آمریکا و اسرائیل به حشد شعبی برای برهم زدن اوضاع است

الف پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 19:22
نخست وزیر عراق اعلام کرد که حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به الحشد الشعبی برای برهم زدن آرامش اجتماعی است.   

 به گزارش دانشجو، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق امروز پنجشنبه در واکنش به حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به الحشد الشعبی اعلام کرد که این تجاوز برنامه‌ریزی شده است و هدف آن برهم زدن آرامش اجتماعی و تضعیف دستاورد‌های امنیتی است که با خون عراقی‌ها و فداکاری شهدا به دست آمده است.

محمد شیاع السودانی در بیانیه‌ای که خبرگزاری رسمی عراق (واع) منتشر کرد، افزود: این تجاوز برنامه‌ریزی شده و مکرر و هدف قرار دادن بی‌هدف سایت‌ها و مقر‌ها صرفاً یک تجاوز نظامی نیست، بلکه تلاشی مذبوحانه برای برهم زدن اوضاع و آرامش اجتماعی و تضعیف دستاورد‌های امنیتی است که با خون عراقی‌ها و فداکاری شهدا به دست آمده است.

السودانی افزود: تأکید می‌کنیم که خون رزمندگان ما امانتی بر دوش ماست و اجازه نخواهیم داد عراق به عرصه‌ای برای تسویه حساب یا صحنه‌ای برای نقض کرامت ملی تبدیل شود.

صباح النعمان، سخنگوی فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق اعلام کرد که محمد شیاع السودانی، فرمانده کل نیرو‌های مسلح و نخست وزیر، همچنان به نظارت و ارزیابی حملات به نیرو‌های الحشد الشعبی ادامه می‌دهد.

جنبش عصائب اهل حق و مشاور امنیت ملی عراق نیز با صدور بیانیه‌هایی حملات صهیونیستی آمریکایی علیه تیپ ۱۹ الحشد الشعبی در منطقه القائم در غرب عراق را محکوم کرد.

سه مقر تیپ ۱۹ نیرو‌های الحشد الشعبی در القائم واقع در غرب عراق امروز هدف حملات هوایی قرار گرفت.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.