شرایط میهمانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تسهیل شد 

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 10:47
معاونت آموزشی وزارت بهداشت ابلاغیه‌ای برای تسهیل میهمانی دوره‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان علوم پزشکی صادر کرد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت آموزشی وزارت بهداشت با صدور ابلاغیه‌ای به دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از آن‌ها خواست که با توجه به شرایط کنونی کشور و به منظور تسهیل «دوره‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان مقاطع دکترای عمومی و کارشناسی رشته‌های علوم پزشکی»، شرایطی محیا شود که دانشجویان متقاضی «صرفاً با موافقت دانشگاه مبدأ و مقصد و بدون اخذ شهریه» مجاز به گذراندن دوره‌های مذکور در دانشگاه محل زندگی خود به صورت میهمان تا خردادماه ۱۴۰۵ باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.