سوئیس: حمله علیه ایران نقض قوانین بین‌المللی است

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 17:20
وزیر دفاع سوئیس در سخنانی اعلام کرد: حمله به ایران نقض قوانین بین‌ المللی و نقض اصل منع توسل به زور محسوب می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، مارتین فایستر وزیر دفاع سوئیس امروز یکشنبه در مصاحبه ای با روزنامه زونتاگ‌تسایتونگ تصریح کرد که حملات آمریکا و اسرائیل به ایران نقض قوانین بین‌ المللی به شمار می‌رود.

وزیر دفاع سوئیس در این خصوص گفت: شورای فدرال (کابینه سوئیس) بر این باور است که حمله به ایران نقض قوانین بین‌ المللی و نقض اصل منع توسل به زور محسوب می‌ شود.

مارتین فایستر سپس تصریح کرد که این کشور از همه طرف‌ ها می خواهد تا برای حفاظت از غیرنظامیان، درگیری‌ ها را متوقف کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.