گفتگوی تلفنی وزرای خارجه عربستان و مصر درباره تحولات منطقه

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 15:35
«فیصل بن فرحان» و «بدرعبدالعاطی» تلفنی درباره تحولات منطقه گفگتو کردند و به بررسی پیامدهای جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران بر منطقه و کشورهای عربی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، «بدرعبدالعاطی» وزیر امور خارجه مصر با «فیصل بن فرحان» همتای سعودی خود درباره هماهنگی مواضع درخصوص تشدید نظامی در منطقه درپی ادامه جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران بحث و تبادل نظر کردند.

وزارت خارجه مصر با انتشار بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد: وزرای امور خارجه دوکشور روز شنبه درباره هماهنگی مواضع درقبال تشدید تنش نظامی در منطقه تلفنی گفتگو کردند. این تماس تلفنی در چارچوب رایزنی های پیاپی بین دو کشور در قبال تحولات سریع منطقه و همچنین در سایه تشدید تنش نظامی خطرناک که منطقه شاهد آن است، صورت گرفت.

وزرای خارجه دو کشور همچنین تحولات مرتبط با گسترش حوزه درگیری های نظامی در منطقه و پیامدهای بسیار خطرناک آن را بر امنیت ملی کشورهای عربی مورد ارزیابی وسنجش قرار دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است که ادامه تشدید تنش کنونی امنیت منطقه را در برابر تنگنایی خطرناک قرار می دهد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.