اعتراض آلمانی‌ها به جنگ علیه ایران

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 10:19
مردم آلمان با برگزاری راهپیمایی و تجمعات اعتراضی، جنگ تحمیلی علیه ایران را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، مردم آلمان با برگزاری تجمع اعتراضی در برلین، تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کردند.

تظاهرات کنندگان همچنین خواستار توقف ارسال سلاح از سوی دولت آلمان برای رژیم صهیونیستی شدند.

تظاهرکنندگان که پرچم های ایران، فلسطین و لبنان را در دست داشتند جنایات واشنگتن و تل‌آویو در منطقه و حمله به اماکن مسکونی و غیرنظامیان را مغایر حقوق بشردوستانه اعلام کردند.

معترضان آلمانی خواستار توقف جنگ تحمیلی علیه ایران و احترام به قوانین بین المللی برای حفاظت از غیرنظامیان شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.