معترضان در نیویورک خواستار توقف جنگ علیه ایران شدند

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 08:09
معترضان آمریکایی با راهپیمایی در خیابان‌های نیویورک، تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی‌ان‌ان، صدها معترض در منطقه منهتن نیویورک علیه تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران راهپیمایی کردند.

معترضان شعار نه به جنگ سردادند و از دولت آمریکا خواستند تا به جای هزینه مالیات های مردم برای جنگ در دیگر کشورها، آنرا صرف تامین نیازهای اساسی مردم کند.

معترضان، جنگ با ایران را برخلاف شعارهای دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در دوران تبلیغات انتخاباتی اعلام کردند.

تجمع کنندگان در بیانیه ای اعلام کردند که نظامیان آمریکایی در این جنگ قربانی منفعت طلبی شرکت های نفتی و کارخانه های تولید سلاح می شوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.