تاکید وزیر خارجه عمان بر ضرورت توقف تجاوز به ایران

صدا و سیما یکشنبه 17 اسفند 1404 - 01:17
وزیر خارجه عمان بر ضرورت افزایش تلاش‌ها برای توقف تجاوز به ایران تاکید کرد.

تاکید وزیر خارجه عمان بر ضرورت توقف تجاوز به ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بدر بن حمد البوسعیدی وزیر خارجه عمان نشست‌های جداگانه‌ای با سفیران کشور‌های اروپایی غیر عضو اتحادیه اروپا، آمریکا، برزیل، ترکیه، سفیران کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس، عراق، اردن و مصر برگزار کرد.

در این نشست‌ها اوضاع منطقه و تحولات مربوط به تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکا به ایران و پیامد‌های منفی آن برای منطقه و جهان بررسی شد.

وزیر خارجه عمان بار دیگر بر ضرورت اولویت دادن و افزایش تلاش‌ها و فشار‌های سیاسی و دیپلماسی به منظور توقف جنگ و مهار پیامد‌های آن و مقابله با چالش‌هایی که امنیت و ثبات و سلامتی ملت‌ها را تهدید می‌کند، تاکید کرد.

البوسعیدی تصریح کرد که این مرحله نیازمند تحرک گسترده منطقه‌ای و بین المللی در این زمینه است چرا که توقف جنگ، مصلحت عالی ملی و میهنی برای همه به شمار می‌رود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.