حدود ۲۸ هزار آمریکایی به‌دنبال تجاوز به ایران از منطقه گریخته‌اند

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 21:12
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که در پی تجاوز واشنگتن و تل آویو به ایران، حدود ۲۸ هزار آمریکایی از منطقه گریخته‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، وزارت خارجه آمریکا امروز شنبه با انتشار بیانیه ای از خروج تعداد زیادی از آمریکایی ها از غرب آسیا خبر داد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه آمریکا در این خصوص آمده است که پس از آغاز تجاوز واشنگتن- تل آویو به تهران، بیش از ۲۸ هزار آمریکایی از منطقه به این کشور خود فرار کرده اند.

وزارت خارجه آمریکا افزود که در این راستا به حدود ۱۶ هزار شهروند آمریکایی نیز کمک های مستقیمی در چارچوب اطلاعات ایمنی و امنیتی ارائه شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.