حمله به زیرساخت‌های حیاتی را آمریکا آغاز کرده نه ایران!

صدا و سیما شنبه 16 اسفند 1404 - 18:17
سید عباس عراقچی وزیر خارجه کشورمان در فضای مجازی نوشت : حمله به زیرساخت‌های حیاتی را آمریکا آغاز کرده نه ایران!

حمله به زیرساخت‌های حیاتی را آمریکا آغاز کرده نه ایران!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما،‌ سید عباس عراقچی وزیر خارجه کشورمان در فضای مجازی نوشت : حمله به زیرساخت‌های حیاتی را آمریکا آغاز کرده نه ایران!

وزیر امور خارجه:

▪️ایالات متحده با حمله به یک تأسیسات آب‌شیرین‌کن در جزیره قشم، مرتکب جنایتی آشکار و از سر استیصال شد. در پی این حمله، تأمین آب در ۳۰ روستا با اختلال مواجه شده است.

▪️هدف قرار دادن زیرساخت‌های حیاتی ایران اقدامی بسیار خطرناک است که پیامد‌های سنگینی در پی خواهد داشت. این ایالات متحده بود که چنین رویه‌ای را پایه‌گذاری کرد، نه ایران!

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید