محورهای دیدار میان مقامات نظامی پاکستان و عربستان

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 15:59
ارتش پاکستان در بیانیه ای محورهای دیدار میان رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور و وزیر دفاع عربستان در ریاض را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های پاکستان، ارتش پاکستان امروز شنبه با صدور بیانیه ای از رایزنی میان مقامات نظامی اسلام آباد و ریاض خبر داد.

بر اساس اعلام روابط عمومی ارتش پاکستان، عاصم منیر رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور و خالد بن سلمان وزیر دفاع عربستان در شهر ریاض دیدار و رایزنی کردند.

در بیانیه صادره از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان در این ارتباط آمده است: اسلام آباد و ریاض در خصوص وخامت اوضاع امنیتی منطقه و همچنین اقدامات مشترک در ارتباط با متوقف کردن آن گفتگو کردند.

بیانیه ارتش پاکستان سپس اضافه کرد که تجاوز بی‌ دلیل، تلاش‌ ها برای امنیت و ثبات منطقه‌ای را تضعیف کرده و حتی و گزینه‌ های حل و فصل مسالمت‌ آمیز اختلافات را از بین خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.