کلاس‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تا پایان سال مجازی شد

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 13:36
وزارت علوم اعلام‌کرد: کلاس‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تا پایان سال جاری (۱۴۰۴) به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ضمن عرض تسلیت مجدد شهادت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (قدس سره) و جمعی از هموطنان عزیز در جریان تجاوز دشمنان خبیث به کشور عزیزمان و باتوجه به تداوم این تجاوزات، به استحضار می‌رساند مطابق با مصوبه امروز (۱۶ اسفند) شورای معاونین وزارت علوم تحقیقات و فناوری، کلاس‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تا پایان سال جاری (۱۴۰۴) به صورت مجازی برگزار می‌شود.

لازم است تمهیدات لازم توسط دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی جهت اقدامات جبرانی برای دانشجویانی که امکان اتصال به کلاس مجازی را ندارند، پیش بینی شود.

در صورت وجود شرایط خاص در دانشگاه‌ها و موسسات، اتخاذ تصمیم متناسب با مقتضیات و شرایط منطقه‌ای، بر اساس نظر کارگروه مدیریت استانی آموزش عالی بلامانع است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.