جنگ - روز 8 / حملات ایران به منافع آمریکا از اربیل و بصره تا دبی/ هشدار صدراعظم آلمان: دولت ایران باید کارآمد باقی بماند / تخلیه شیرخوارگاه آمنه به جای امن /

عصر ایران شنبه 16 اسفند 1404 - 01:16

عصر ایران - امروز شنبه 15 اسفند 1404 یک هفته از آغاز حملات آمریکا و اسرائیل به ایران می گذرد. درگیری ها با شدت ادامه دارد و چشم اندازی برای پایان آن متصور نیست.

ایران همچنان به پایگاه ها و منافع آمریکا در کشورهای منطقه حمله می کند و شهر های اسرائیل هم آماج موشک ها و پهپادها است. آمریکا از آغاز مرحله دوم عملیات خود در ایران سخن گفت. 

خبر جدید

 
- اعلام حکومت نظامی در بحرین
 
وزارت کشور بحرین ادعا کرد به منظور حفظ ایمنی، تجمعات در خیابان‌ها و میدان‌های عمومی ممنوع شد.
  • انهدام پدافند پاتریوت آمریکایی در امارات

رایان گریم، خبرنگار آمریکایی با انتشار ۲ عکس نوشت: ایران یک سامانۀ پاتریوت آمریکایی در امارات را منهدم کرد. تصاویر را یک منبع ارسال کرده است.

  • هشدار صدراعظم آلمان نسبت به «حفظ تمامیت ارضی ایران» / فروپاشی دولت به نفع هیچ کس نیست

مرتس، صدراعظم آلمان هشدار داد: ««حفظ تمامیت ارضی ایران بسیار مهم است ، ایران نباید به صحنهٔ جنگ‌های نیابتی تبدیل شود و دولت ایران باید همچنان کارآمد باقی بماند.»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.