حمله آمریکایی ـ صهیونی به کمپ شهرک زیباشهر شیراز

عصر ایران پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 23:21
به گفته شاهدانی که زمان حمله در این منطقه بودند تعدادی از عوامل شهرداری و اورژانس و امدادی به شهادت رسیدند.
در حمله شامگاه پنج‌شنبه، ۱۴ اسفند رژیم صهیونیستی ـ آمریکایی به کمپ شهرک زیبا شهر شیراز در استان فارس، پایگاه اورژانس به طور کامل از بین رفته است.
 
به گزارش ایسنا، به گفته شاهدانی که زمان حمله در این منطقه بودند تعدادی از عوامل شهرداری و اورژانس و امدادی به شهادت رسیدند.
 
ظاهراً از دیگر افراد مصدوم و شهید شده اطلاعاتی در دسترس نیست.
 
فعلا امداد رسانی و جست‌وجو در این منطقه ادامه دارد.
 
براساس اعلام روابط عمومی مرکز اورژانس فارس، در پی حملات جنایتکارانه آمریکایی-صهیونی به محدوده زیباشهر شیراز، ۲ نفر از کارشناسان اورژانس که در حال ارائه خدمات بودند، به شدت دچار آسیب دیدگی شدند.
 
روابط عمومی مرکز اورژانس فارس اعلام کرده است که اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقباً اعلام می‌شود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.