اعلام كل ضاحیه به عنوان هدف نظاميان اشغالگر

صدا و سیما پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 17:17
همه نقاط ضاحیه بیروت به عنوان هدف ارتش رژیم اشغالگر اعلام شد.

اعلام كل ضاحیه به عنوان هدف نظاميان اشغالگر

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما از بيروت، مردم سراسیمه با خودرو‌ها و برخی هم پیاده در حال خروج و ترک این منطقه هستند البته در روز اول درگیری بخش بافت قدیمی و مرکزی ضاحیه تخلیه شده بود و حالا کل ضاحیه پس از تهدید در حال تخلیه شدن است چرا که اشغالگران قرار است خانه‌های آنها را بمباران کنند و فعلا راهی جز فرار به سمت مناطق دورتر ندارند.

ناظران علت اصلی تهدید کل ضاحیه بیروت به بمباران را تلاش برای فشار به مردم حامی مقاومت و به دنبال آن تضعیف جایگاه سیاسی نظامی حزب الله می‌دانند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.