ارتش فرانسه در اقدامی خصمانه اعلام کرد که در جریان جنگ متجاوزانه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، به هواپیماهای آمریکایی در برخی از پایگاههای خود در خاورمیانه اجازه تردد داده است.
به گزارش ایسنا، سخنگوی ستاد کل ارتش به خبرگزاری فرانسه گفت: «به عنوان بخشی از روابط ما با ایالات متحده، حضور هواپیماهای آنها به طور موقت در پایگاههای ما در منطقه مجاز شده است.»
به ادعای ارتش فرانسه، این هواپیماها به حفاظت از شرکای آنها در خلیج فارس کمک میکنند.
این تحرکات در شرایطی انجام میشود که ایران تحت حملات مشترک و متجاوزانه رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار دارد و برخی از کشورهای اروپایی نیز در پشت پرده حمایتهای لجستیکی فراهم میکنند.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.