هیچ پیامی به آمریکا ارسال نکرده‌ایم

صدا و سیما پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 12:17
معاون وزیر امور خارجه در گفت‌و‌گو با شبکه «ام اس نو» آمریکا گفت: هیچ پیامی به آمریکا ارسال نکرده‌ایم.

هیچ پیامی به آمریکا ارسال نکرده‌ایم

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، معاون وزیر خارجه در گفت‌و‌گو با شبکه «ام اس نو» آمریکا: پیام ما به دنیا این است که در حال دفاع از خودمان هستیم. ما سخت می‌کوشیم تا از مردم خود دفاع کنیم. این جنگ به ما تحمیل شده و ما حق دفاع از خود را داریم.

‌تخت روانچی افزود: آن‌ها فکر می‌کردند که طی چند روز می‌توانند جنگ را تمام کنند، اما به سختی اشتباه کردند. ما از جامعه خود در حال محافظت هستیم، جامعه‌ای که به شدت و غیرانسانی مورد حمله قرار گرفته است. حتی کودکان مدرسه‌ای از سوی آمریکا و رژیم اسرائیل مورد هدف قرار گرفته شده‌اند.

🔹حتی نیرو‌های امدادی و بیمارستان‌ها را مورد حمله قرار دادند و کاری که ما در حال انجام آن هستیم دفاع مشروع است.

🔹ما هیچ پیامی از آمریکا دریافت نکرده و حتی هیچ پیامی به آمریکا ارسال نکرده‌ایم، زیرا ما در حال دفاع از خود هستیم و تنها بر دفاع تمرکز داریم؛ بنابراین ما هیچ پیامی نفرستادیم و حتی هیچ پیامی هم از طرف آمریکا و هرکس دیگری دریافت نکرده‌ایم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.