جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران تجاوز به صلح منطقه است

صدا و سیما سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران در واقع تجاوز به صلح و ثبات کل منطقه غرب آسیا است.

جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران تجاوز به صلح منطقه است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،«سید بدر ابوسعیدی» وزیر امور خارجه عمان در تماس تلفنی با «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه کشورمان، شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشورمان را به عموم مردم و دولت ایران تسلیت گفت.

در این تماس تلفنی، وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشکر از پیام تسلیت همتای عمانی، وی را در جریان تحولات مربوط به تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ایران قرار داد.

وزیر امور خارجه کشورمان با تشریح جنایت وحشیانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در حمله غیرقانونی به ایران و ترور بزدلانه رهبر معظم انقلاب و مقام‌های ارشد کشورمان، به خیانت مجدد آمریکا به دیپلماسی در میانه مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و بر عزم راسخ ایران برای دفاع مقتدرانه از کیان ایران در در برابر تجاوز نظامی دشمن تا دفع شرارت آنها تاکید کرد.

عراقچی همچنین با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا به اماکن عمومی و مسکونی از جمله شهادت بیش از ۱۵۰ دختربچه مینابی در جریان حمله موشکی آمریکا و رژیم صهیونیستی، مسئولیت جامعه جهانی برای محکومیت قاطع این اقدامات تجاوزکارانه را خاطرنشان کرد و تاکید نمود جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران در واقع تجاوز به صلح و ثبات کل منطقه غرب آسیا و در راستای سیطره‌طلبی رژیم صهیونیستی بر منطقه است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.